All 15 movie Reviews


ggggggggggggg ggggggggggggg

Rated 3.5 / 5 stars

????

Could it be a remix of the chocobo remix o.O I sorta noticed a bit of it in there.


mrkuroii responds:

Well, your close.


Niki the kid Ninja Niki the kid Ninja

Rated 0 / 5 stars

illiterate fool!

"This was made for a contest a vgdc. Go thier and try to!" OMG! its there! not thier! moron I bet you are 12


Krahs responds:

Nah just retarded


Japanese Project w/Crono Japanese Project w/Crono

Rated 5 / 5 stars

Shweeeet

I really liked this movie. I think most of it was because I got to hear a little japanese during the movie. It was prety funny. "We have no hamburgers..." ... "LIES!" great stuff.



Alice Smith And Her Ways Alice Smith And Her Ways

Rated 4 / 5 stars

[LINKIN PARK]

Boy, I was about to blam it, but she was wearing a LINKIN PARK shirt. They kick ass. [LINKIN PARK] RULES!



Cat Gang Cat Gang

Rated 5 / 5 stars

Holy Lord!

That was the best animation i have ever seen! all hail u! i will sacrafice 50 virgin females in your name!



The Necromancer Episode 1 The Necromancer Episode 1

Rated 2 / 5 stars

er...

well first of all, the movie and story was great, but i never got through the whole movie, th crappy voice acting and horrible drawing was just "absolutely horrendous" -Simon

anyways like i said, i never got through the movie, jsut terrible i say...heck but i only do stick movies



Kozak II Kozak II

Rated 3 / 5 stars

hahaha

that was so mean, HAHAHaHA so funny also!



[Early Work] Match [Early Work] Match

Rated 3.5 / 5 stars

right

good animation and all but, the ending sucked



DBZ Kamehameha Blast DBZ Kamehameha Blast

Rated 0 / 5 stars

.....

that was simply terrible, omg i sound like simon, ne ways. it was bad, it took forever to load then i saw a very poorly drawn dbz char with tiny arms and huge legs fire some kinda ki blast from his physicly mutated arms and yell some crap in japanese, i dont know how you pulled a 2.14....geez i wish i could have a ton of friends vote high on my movies, but they are never on aol, o well.



Signs Trailer Signs Trailer

Rated 5 / 5 stars

hry

good movie, but it was kinda funny when someone else uses my small text zoom in to read thing, but my movie wasnt as good as yours =>


TheBluntSDK responds:

Hey, what can I say? I haven't seen your movies, or the small text zoom thing for that matter, so I figured "Might as well", and I did. I'm sure your movie was probably good too, but thanks nonetheless for bragging on my movie.